ח"כ מלכיאלי: "הממשלה הזו במצוקה, הם מריחים בחירות"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ מלכיאלי: "הממשלה הזו במצוקה, הם מריחים בחירות"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי במהדורת סוף השבוע: "כשהממשלה מבקשת מאיתנו תמיכה – הסיבה היא שהם במצוקה, ואם לא עוזרים לה היא נפולת. כשאתה מנשים אותם על משהו מסוים אתה מחייה אותם ונותן להם כוח לעשות דברים אחרים, רעים הרבה יותר"

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיכאל מלכיאלי שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) וקבע כי אנחנו בעיצומה של מערכת בחירות. "רואים את התהליכים. שמעתי את ח"כ לזימי בסוף הריאיון ושמעתי בחירות. המצב הקיים הוא שאנחנו בבחירות, לזימי מדברת על הצורך בתמיכה בהעלאת שכר המינימום, שאף אחד לא יעלה על דעתו שזה בגלל אי נעימות להצביע נגד. זה קישקוש. הם מריחים בחירות", אומר מלכיאלי.

    הוא תקף: "לא הייתה קואליציה שהעלתה מיסים וממשלה שחילקה בפזרנות לכל סוחט כמו הממשלה הנוכחית. מה שהם עושים בעניין האינפלציה זה הוספת שמן למדורה. מפלגת העבודה חוששת מאוד מפירוק הממשלה ומבחירות, נציגי הממשלה בוועדת הכנסת לא ייתנו לחוק שכר המינימום להתקדם. זה הכל משחק".

    לדבריו "הם מבינים שהם במצוקה והמצבעים שלהם לא יתנו להם צ'אנס פעם נוספת. חכם שלום אמר לא לשתף איתם פעולה, ובמבט לאחור גילו כמה הוא צדק".

    מלכיאלי הסביר מדוע לשיטתו אסור לשתף פעולה עם הממשלה בכלל: "כשהממשלה מבקשת מאיתנו תמיכה – הסיבה היא שהם במצוקה, ואם לא עוזרים לה היא נפולת. כשאתה מנשים אותם על משהו מסוים אתה מחייה אותם ונותן להם כוח לעשות דברים אחרים, רעים הרבה יותר".

    הוא התייחס לאפשרויות הקיימות: "סדרי העדיפות הם: קודם כל הפלת הממשלה, ועדיף להקים ממשלת ימין בכנסת הנוכחית, אבל אם זה לא ילך נלך לבחירות. בבחירות ש"ס תגדל".



    0 תגובות